lunes, marzo 02, 2009

Sabadell - Cardona JA TINC ACABADA LA RUTA!!

Com alguns ja sabeu feia un temps que estava preparant una ruta que em fa molta il·lusió poder fer. Sabadell --> Cardona.
Els que em coneixeu sabreu que soc nascut a Cardona i que aquest es i serà el meu poble per sempre tot i que degut als estudis i després a la feina ja fa uns anys que visc fora, primer a Barcelona i actualment a Sabadell, i es per això que em fa especialment gràcia plantejar-me aquesta ruta.
La ruta l'he preparat amb trossos de tracks ja fets per altres bikers i he intentat no invertir el recorregut, per no trobar sorpreses de camins 'impossibles'.
Finalment ha sortit una bona marató: 100Kms - 3.700 desnivell. Segur que serà dura i que buscant alternatives es podria fer una mica més suau, però ja que ens hi posem, que sigui de debò.
En principi estic decidit a fer aquesta ruta entre Març i principis d'Abril i estic plantejant ja algunes dates que publicaré d'aquí uns dies. (dependrà de qui es vulgui apuntar i la seva disponibilitat)
Ja m'ha dit molta gent que fer una sortida així tot sol, podria ser 'relativament' perillós, animo a qui vulgui compartir amb mi aquesta ruta a fer-me companyia.

Se que logisticament es una ruta complexa, ja que no es circular i s'hauran de fer invents per tornar, però us animo a que passeu un cap de setmana pel meu poble amb les parelles o famílies.

Be, ja aniré ampliant la informació.


Mario

No hay comentarios:

Publicar un comentario