martes, julio 07, 2009

Cardona - Rocafumada - Montmajor - Cardona
(5-7-2009)

Primer de tot vull felicitar al Santi i l'Ada per ser finishers de la Pedals de Foc NON-STOP. Aquesta parella cada dia superen nous reptes, en els que es tan important un bon físic com una gran força mental per superar els moments durs i han demostrat complir els dos requisits.

Aquest finde un altre cop a Cardona, per tornar a fer un altre ruta amb la penya Mundo. Aquest diumenge sortíem un pel més d'hora i ens trobàvem. Exactament a les 7:00h. Com ja els hi vaig dir, si cada setmana quedem mitja hora abans al final acabarem fent sortides nocturnes.

Els assistents: El Jordi, el Pep, el Gatget, el Joan, el Ramon, el Manel, el Wench, el David i jo mateix.

Sortíem mes o menys puntuals direcció a Rocafumada (al peu del Pla de Busa) i ja en els primers kilòmetres el Ramon es para perquè ens comenta que s'està marejant. Desprès d'uns minuts sembla que li passa i continuem el camí.
Aquesta ruta es completament diferent a la setmana anterior i el desnivell està mes repartit en tot el recorregut.
La primera pujada del dia ens porta fins a Sant Feliu de Lluelles per després baixar uns kilòmetres fins a la Vall D'Ora i tornar a pujar un altre vegada per arribar al cim a 1.099 mts d'altitud.
Sant Feliu de LLuelles

En aquesta pujada ja es comença a intuir que el mareig del Ramon semblava un estratègia per que no el vigiléssim a la pujada, ja que es el primer en fotre canya des de l'inici. Jo vaig seguint com puc. Finalment arribem a esmorzar a Can Pujol.
Can Pujol ......................................................................................................Serra de Busa


Un cop ben esmorçats tornem pel mateix corriols que hem arribat per agafar direcció a Cal Majoral. La segona pujada important del dia. Encara no he paït la botifarra que comencem a enfilar la pista. Al principi el ritme es 'relativament' tranquil i faig un comentari (que potser millor no haver fet..) dient que em trobo molt més còmode que l'anterior pujada i que no se'm disparant les pulsacions. Als 30 segons d'acabar la frase, un altre cop el Ramon canya cap amunt, seguint el Joan, el David i el Jordi. Ostres ara que vaig còmode toca apretar.. Un cop al cim ja es pràcticament tot baixada fins a Montmajor.
Tot i que el dia no ha sigut tan calorós com la setmana anterior fem una parada per agafar aigua i continuem per la riera de Navel ja direcció a Cardona.
En aquests últims kilòmetres com veig que em trobo força be poso plat gran i començo a rodar i em segueixen el Joan i el Jordi que sembla que cada dia està mes en forma. Parem una mica fins que arriben el David i el Ramon, i quan sembla que ja anirem més tranquils, el Joan comença a tirar.. collons quin stress.. i així a tota castanya fins arribar al Pont del Diable.
Allà esperem a la resta, però com jo tinc presa (per variar..) me'n vaig cap a casa.

Finalment com veig que quan arribo a casa porto 69 Kms, per no deixar aquest numero tan eròtic en el contakilometres pujo fins al Vilar Rural i torno a baixar per arribar a 71.

Així que 71 Kms i 1.500 de desnivell.

Deixo aquí el track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=450239

El perfil:



Mario.

No hay comentarios:

Publicar un comentario