martes, julio 21, 2009

Collserola i Competi
Dissabte 18-7-209
Aquest dissabte vaig sortir amb una colla que sempre queden a prop de casa els dissabtes a les 8:00.
Així que jo puntual al lloc habitual i allà no hi havia ningú. Finalment apareix l'Ita i sembla que no sortirà ningú mes, així que a les 8:15 tirem direcció al riu per anar fins a Cerdanyola i un cop allà fer una volteta per la muntanya de Collserola.
El dia no es gaire calorós a mes a mes la zona està plena d'ombres i s'està força be.
Jo vaig seguint a l'Ita que es un crack i pugem a un bon ritme. De fet contínuament anem avançant altres bikers. Un cop al cim, em comenta que pujaríem la famosa trialera 'Matamachos'. Jo havia sentit a parlar i estava expectant per veure que trobaria, i la veritat es que em va dececpcionar una mica (potser per que esperava un altra cosa..). La pujada es tècnica, però ni te un desnivell exagerat ni es tampoc es massa complicada. Després de uns corriols divertits i una pujada dura, parem a esmoçar a Can Jané. El restaurant està molt be i no està massa massificat. Quant miro el rellotge i veig que no son ni les 10:00 me n'adono que efectivament anàvem a bon ritme.
Un cop esmorçats, una bona dosis de corriols tècnics molt divertits, després la "matamachos" però ara de baixada i continua el festival de corriols tant de pujada com de baixada. Finalment un altre cop a Cerdanyola i cap a casa pel riu. Arribo a les 13:10 i es que amb aquest noi anem folls tant de pujada com de baixada..

Dades:
72 Kms
1.4.00 Desnivell+

Nota negativa: Vaig perdre el meu fantàstic conta kilòmetres de 15 euros i ara tindré que comprar un altre.

Campionat d'españa a Montjuic (Diumenge 19/7/2009)

Ja feia dies que tenia ganes d'anar a veure alguns els cracks del mon de la Btt i aprofitant que venien a BCN, doncs mi vaig acostar.
Arribo just quan s'acaba la carrera dels master-30 i fémines a on veig arribar als dos guanyadors:

Marga Fullana (que no te rival):


Després em dono una volta per la zona de carpes a on trobo al "Rei" escalfant al costat de la furgo de l'equip:
"El Rei" Josep Antoni Hermida....................................... El sot del Migdia amb tot el muntatge


Un cop acabo de fer el xafarder em trobo a l'Ada i el Santi que també estaven gaudint de l'espectacle. Així que ens col·loquem en el primer viratge de la sortida i una mica més tard en una zona de pujada.


El circuit només tenia 7 Kms i tenien que fer 5 voltes, molt tècnic pels constants viratges per camins molt estrets i corriols (van caure molts corredors fins i tots dels favorits.. Mantecon, Isra, Lejarreta..). A la primera volta 'El Rei' va anar mitja volta amb els 4 o 5 primers, però de seguida els va passar i va anar traient temps ja fins a la victòria.
L'Hermida està dos graons per sobre de la resta de corredors i ho va demostrar guanyant amb certa facilitat ja que les dues últimes voltes simplement va gestionar el temps que tenia de marge.
Segon el Ruzafa que va fer una remonatada espectacular a les dues últimes voltes passant del 8é al segon i tercer l'Ivan Alvarez.

Aquí el campió cap a la victória.


Mario.

No hay comentarios:

Publicar un comentario