lunes, junio 27, 2011

La Transpyr ja està aqui!!!!!

Doncs que ja tenim aquí la Transpyr!! Nomes uns poquets dies i estarem a la sortida a Roses. (2 de Juliol)
 
Quan em vaig enredar amb aquest tema, semblava una cosa molt llunyana… quedava molt temps encara per entrenar, per preparar-ho, per trobar parella o equip, amb pensaments constants de si arribaria amb forma, sense lesions, si em recuperaria al final de cada etapa dormint al terra la majoria de dies, si arribaria amb capacitat per completar una travessia tan exigent..
Doncs moltes dels dubtes han desaparegut, però no tots.. Ara ja estan les cartes sobre la taula i ja no es pot fer res més que començar a jugar.

Fent un resum des de inici de l’any i fins ara, la veritat es que crec que puc estar content. He intentat treure petroli dels pocs kilòmetres que he pogut fer.. i tot i no haver arribat amb la condició física que m’agradaria, crec i espero que la que tinc sigui suficient per recórrer els Pirineus de punta a punta.

Des de Gener i fins avui he fet 1.400Kms de BTT i 2.500kms de carretera i uns 900 de Spinning (que suposo que també conta,no?)

La veritat es que he tingut que fer mans i mànigues por poder anar acumulant kilòmetres, ja que la meva feina i família també requereixen el seu temps, de manera que les hores les he repartit sortint 2 dies entre setmana fent entre 1h y 1h30m aquests dies i la resta el cap de setmana.

També m’he vist obligat a sortir majoritàriament amb la bici de carretera a partir del Març per una lesió en una caiguda tonta, però que ha deixat un dels meus dits de la ma fet un ‘xurro’. Encara no estic del tot recuperat, però això no serà el motiu que em deixi fora de cursa…

Així que vaig començar l’any fent Spinning entre setmana i el cap de setmana, sortides amb Btt d’uns 80-100Kms i uns 2.000-2.800+ per anar agafant fondo. Ara aquests últims tres mesos he estat fent carretera, fent voltes (com un hamster) en un polígon de Sabadell entre setmana i el cap de setmana sortides dissabte de uns 80-100Kms i 2000+ i diumenges entre 120 y 175 i uns 2.500-2.800+

He participat a poques curses, ja que vaig decidir no arriscar a agreujar més la lesió de la mà. De fet només a la Transmareme vaig tenir la ma sana, les altres ja estava lesionat..

-          BTT – Transmaresme (82Kms i 2.200+)
-          Road – Terra de Remences (167Kms i 2.600+)
-          BTT - Los 10.000 del Soplao (168Kms i 4.450+)

M’hagués agradat fer alguna cursa més (em feia força il·lussio participar a la I Terra de Maquis), però no ha pogut ser.

Un altra cosa important que ha passat en aquest temps es que m’he incorporat a l’equip Retto.com. Vam arribar a un acord, a on jo explico les meves aventures i col·laboro amb el facebook i el blog i a canvi participo com a corredor amb ells a on entre altres ens ajudaran a la Transpyr.

Finalment l’equip Retto que intentarà travessar els Pirineus des de el Mediterrani i fins a l’Atlantic, a la Transpyr som:

Javier Yagüe (Sant Sebastián)
Toni Trujillo (Sant Cugat)
El ‘menda erenda’ o sigui jo mateix (Mario)

Doncs be, ara ja està, no hi ha marxa enrere.
Intentaré escriure cada dia en aquest blog per anar explicant, ni que sigui amb poques línies, que ha passat cada dia i com ens van les coses..

O sigui que espero el dia 2 per la tarda, ja poder escriure les primeres línies per dir-vos que hem acabat feliços i contents la primera etapa.

Espero que la sort ens acompanyi...!!!  (que la necessitarem...)


No hay comentarios:

Publicar un comentario