jueves, abril 15, 2010

Un dia Rodó!!

Sabadell-Collsuspina-Sabadell (10-4-2010)

El dissabte dia 10 havíem quedat amb el Santi i l’Ada i amb la Mariona i el Dani (dels maratonians). La idea era repetir la  sortida Sabadell-Collsuspina. Aquesta sortida ja s’havia fet altres anys i jo l’havia fet l’any passat, però es una ruta molt variada val la pena fer-la un cop l’any.
Em trobo amb la resta de gent que pugen pel riu sobre les 8:15 i tirem direcció Castellar i Guanta. Aquí la primera trialera del dia per anar escalfant motors. Desprès ja tot pista fins a Caldes. Travessem el poble i continuem ara direcció Sant Miquel del Fai. Després de pujar un tros per pista, agafem un corriol amb unes vistes impressionats de Sant Miquel del Fai que no te molta dificultat, però que cal estar alerta...
 



 












Jo vaig davant obrint pas i de cop una punyetera pedra plantada al mig del corriol fa que se’m clavi la roda davantera i la bici quedi enganxada a un arbre i jo surti per davant de peus!!! Per haver-se matat.jejeje ja que hi ha trams d’aquest corriol que tenen uns precipicis ben parits..
 
No ha sigut res i continuem fins que el corriols ens deixen a la carretera i agafem uns quants Kms de pujada per asfalt.
Fa un dia de Put* mar*, ja que no fa la calor agobiant de l’any anterior i es la temperatura es agradable.
’he passat mitja sortida escoltant un sorollet estrany iquan miro a veure que passa, resulta que he perdut un dels cargols que aprenen els plats!!! No es massa greu ja que els altres tres sembla que estan forts.

Pràcticament abans d’arribar a Collsuspina travessem la seuva negra, que es molt divertida amb els corriols plens de fulles.
Arribem a Collsuspina a un hora raonable per dinar ja que el ritme ha estat força bo. Parem a fer uns entrepans i petar la xerrada.
Reiniciem la marxa i tornem a agafar uns corriols molt divertits que ens porten a les coves del Toll a Moia i d’aquí ja enfilem per pistes de pujada, a on per sorpresa ens trobem amb el Jordi (puajaremcomamics) que s’havia baixat el track i estava fent una versió reduïda. 
Es una trobada breu ja que punxa la roda i ens comenta que anem tirant que ell te el cotxe a prop. Amb tot això arribem a Castellterçol. D’aquí torna a toca pujar una mica més fins a una església que es diu Sant Julià. La canya es que des de aquí ens queden uns quants kms de baixada per unes pistes plenes de corbes revirades molt ràpides. Els últims Kms ja arribant a Castellar no vaig molt fi, no se si pels kms acumulats intentant seguir al Dani o de la dosis de antibiòtics de cavall que m’estic prenent pels caixals que m’han tret, però el cas es que estic fluixet.
Arribem al riu i a on m'acomiado de la colla que ja estan mig quedant per trobar-se abans del Soplao i aprofito per donar-los anins ja que no se si els tornaré a veure abans. Tiro ja sol cap a casa a on el meu cos ja demana l’hora...










  
 A l'equerra el Mister a la Sauva Negra..                                                                                      A la dreta el Santi amb la seva bici Super light






Al final una bona sortida:
120 Kms i 2.800 desnivell + acumul·lat

A casa una dutxa i a jugar amb el Jan... o es el Jan qui jugava amb mi...no se, no se..

I després victòria del Barça al Madrid!!! 0-2  “No hase falta desir nada más!!!!”



Gràcies Santi, Ada, Dani per les fotos!!

2 comentarios: