jueves, abril 22, 2010

Pròxima estació.... Los Monegros

Doncs si el proper 1 de Maig me'n vaig a córrer la X Maratón de los Monegros.
Ja ho se!! Si teniu raó (els més Btteros). Es una cursa pràcticament de carretera, monòtona, amb molta calor i molta pols.... però per mi te quelcom especial, i es que es la cursa amb la que em vaig iniciar en això de les curses. Quan fa 2 anys vaig participar, i nomes feia 3 mesos que anava amb bici, per mi només el fet d'acabar-la ja va ser tot un èxit...

Si algú m'arriba a dir mesos enrere quan encara no anava amb bici i nomes feia esport esporàdicament i res aeròbic, que aniria amb bici i a més faria una cursa de 114Kms no m'ho hagués cregut.
En fi, l'any passat no vaig poder anar-hi ja que va néixer el meu peque i aquest any tinc ganes d'anar-hi per veure que tal em va aquesta vegada, que tot i no estar en la forma que m'agradaria, potser una mica millor que fa dos anys, si crec que estic.
Així que intentaré veure si puc sortir un pel endavant i trobar un grup que vagi be amb els relleus i provar si els puc seguir.
No em vull posar un temps o una posició com a repte ja que des de que treballo no puc fer pràcticament res entre setmana, per tant l'únic objectiu aquest any es arribar a la 'meta' i que al baixar de la bici pràcticament no pugui ni aguantar-me dret. Es a dir que faci el temps que faci, com a mínim m'he de deixar la pell.

Doncs res, ara ja no em queda gaire temps per entrenar així que veurem com arribo la setmana que be.

1 comentario:

  1. No sé perquè em sembla que una mica millor que fa dos anys sí que estàs, però només una mica, eh! jejeje
    Que vagi molt bé! a deixar-s'hi la pell!

    ResponderEliminar