martes, abril 06, 2010

Sabadell-Cardona

Doncs aprofitant que aquests dies festius anava a Cardona i com no sabia exactament quins dies podria sortir, vaig decidir que la dona i el nen marxessin cap allà cotxe, i jo en bici.
Així que el divendres vaig sortir a les 8:20 des de casa a Sabadell amb destí final Cardona.
La primera vegada que vaig fer aquesta sortida vaig haver de fer el track, buscant sortides que havia fet altra gent i fent “Copy/Paste” de trossos de tracks, però aquesta vegada només havia de seguir el recorregut de l’últim dia, però de totes maneres vaig canviar la meitat del recorregut. Així que des de Sabadell a Navarcles es el mateix recorregut, però des de Navarcles i fins a Cardona vaig fer servir el track de la primera meitat de la cursa Selenika.

Un altre vegada surto sol des de casa, nomes amb la companyia del meu Ipod i gent com Lou Reed, els Manel i altres que fan que el pas dels kilòmetres en solitari siguin mes amens.
Passat el Pont de Vilomara i abans d’arribar a Navarcles paro a la Riera de Mura a fer un entrepà i una coca-cola que portava a la motxilla.  En aquest punt porto 48 kms i vaig molt còmode.
 

Passo pel centre de Navarcles i agafo el track de la Selenika, arribo als voltants de Santpedor i em trobo que el camí ara s’ha transformat en un immens camp llaurat, així que no tinc més remei que patejar una mica fins trobar un altre vegada el camí.
A partir d’aquest punt, em trobo que alguns camins del track han estat netejats d’arbres caiguts per la neu, però que molts altres encara no ha passat ningú i he d’anar superant arbres caiguts com puc..ja que alguns son fàcils de superar, però altres he de pujar un tros de muntanya per poder saltar-los. Tant canvi de ritme em comença a afectar, ja que fins aquí havia arribar molt còmode però ara les pujades em comencen a costar més. Finalment ja arribo a Pala de Torroella amb 90 Kms i ja només em falten 10 més de pujada fins a casa. Se’m fan llargs, ja que m’estaven esperant per dinar, eren les 15:00h i començava a estar cansat.

Be al final arribo a casa i ja em torbo al Jan que m’esperava.... Amb 11 mesos i ja mostra interes pel mon bixiclista!!



Al final:
105 Kms i 2.700 desnivell positiu acumulat
 












6h:10min pedalant o com a mínim intentant-lo ja que entre els camps llaurats, els arbres caiguts i algun que altre toll immens que ocupava tot el camí a vegades estava mes estona caminant que pedalant...

La resta de dies festius, poca cosa, ja que el Jan ha estat malaltó i les nits han estat tot una festa i es clar al dia següent qualsevol es llevava per sortir en bici.
El dilluns si que em vaig escapar a córrer una miqueta. 14 Kms 1h02m. No es gran cosa, però millor que quedar-se al sofà segur!

3 comentarios:

  1. pura enveja! quina ruta , kms i desnvell, PUR BTT !!!! a seguir disfrutant!!!
    Saluts desde Gavà.

    ResponderEliminar
  2. Santi, mira el nen aguanta totes les meves 'putadetes'. Quan sigui més gran me les farà ell a mi..
    Oscarjet, no tinguis enveja que segur que tu també faràs rutes guapes aquest any..

    ResponderEliminar