martes, agosto 11, 2009

Cap al Berguedà... Cardona-Casserres (10-8-2009)

Un altre setmana per Cardona.
Diumenge a les 7:00 a punt per sortir, el dia feia bona pinta, de matinada havia caigut una petita tempesta i els del temps anunciaven pluja, però com mai encerten.. sortim direcció Casserres.

Ens trobem amb aquesta espectacular Alzina de més de 500 anys "L'Alzina dels Colls".
Fixeu-vos que semblem formiguetes sota de l'arbre!

Aquí la penya del 'Moco verde' - Ramon, Wench, Sergi, David, Gatget, Leon, Pep i jo(a la segona foto)


a ruta de camí a Casserres per les hortes i direcció a les comarques berguedanes es per pistes típiques de la zona sense uns desnivells gaire importants.
Un cop a Casserres parem a fer la 'buti' de rigor, però no tenien oberta la cuina i ens hem de conformar amb entrepans freds. La iaia del bar ens va venir animar i explicar-nos la seva vida i ja posada a aconsellar-nos el restaurant (que encara s'havia d'inaugurar) per si volíem anar un altre dia.


Com estic pensant canviar de bici vaig veure una aparcada a la porta del bar que vaig voler provar perquè semblava més rodadora que la meva.... Peró al Wench li quedava més ben posada que a mi.
Aquí jo mateix........................................................Angel del Infierno (Wench)


Tornem direcció a Cardona pel mateix camí que veníem, fins que agafem un corriols de pujada força entretingut i 'durillo' que ens puja fins a Sant Joan de Montdarn.

Sant Joan de Montdarn
I es que aquesta zona te moltes esglésies romàniques molt interessants.
Desprès ens toca continuar pujant per pista i desprès ja de baixada el David punxa. Quant m'acosto per veure com li anava, no diríeu que li sortia de la càmera?? Moco Verde!! i es que una estona abans li aconsellava al Pep que no compres Moco verde. Ja veig que tindrem que fer campanya per que la gent s'acabi passant al tubuless (Pep al Santamaria tenen liquid marca Massi que esta força be). Un cop arreglar tirem direcció les hortes fotent gas i picat amb el David que es un paparra i no va haver manera de treure-me'l de sobre.

Al final:
59 Kms - 1.100 de desnivell + acumulat

Mario

No hay comentarios:

Publicar un comentario