lunes, agosto 31, 2009

Adéu a l'estiu --> Cardona-Busa - 30-8-2009

En principi aquest diumenge alguns han anat amb carretera ja que un dia a l'any s'ajunten les penyes de Cardona i Solsona per rodar plegats i ho fan per carretera. La idea era pujar a Serraseca (Coll que es va pujar aquest any en el Tour l'etapa amb final a Andorra). Tenia dubtes si anar-hi o no, però al veure que alguns si que sortirien per muntanya em vaig decidir per la Btt.

Quedem a les 7:00 encara ben fosc i amb una temperatura de 16º. Allà ens trobem el Gatget, el David, el Wench, el Pep, el Manel, el Ramón i un servidor.
Decidim anar a Busa. Normalment només es va un cop a l'any (la primera setmana d'Octubre), però la gent sembla animada a pujar i a mi també em sembla perfecte.
Anem xino xano guanyant desnivell i pujant per un camins molt guapos. Quan arribem al camí més habitual per pujar a Busa, el Ramón ens deixa ja que ha d'arribar d'hora. La resta continuem amunt.
El Manel a punt d'agafar aquesta pista técnica...........Ja estem més a prop (nomes ens queden 500mts)


Ja un cop dalt del Pla de Busa anem a provar sort si ens donen d'esmorçar.
El wench descansant de la dura pujada.......................El Pep

Un cop arribem a la Masia, la dona ens diu que no pot fer res cuinat ni tampoc entrar al menjador ja que està preparant els dinars, però que ens treu una mica de pa amb tomàquet pernil i fuet a l'entrada de la casa i així ho fem.
La casa .................................................................... Jo també vull sortir a les fotos!

Pla de Busa (Impressionant!!!)............................ .....Ja de baixada per unes pistes amb molta pedra.


Ja al peu de Busa i de camí a Cardona


Un cop agafem la carretera comencem a rodar amb plat i de seguida ja només quedem el David, el Wench que anem fent relleus i mantenint un ritme força bo, darrera venien el Gatget, el Manel i el Pep també força ràpids. Així vam arribar fins a Cardona.

Finalment surten:
70 Kms
1.593 desnivell +

Aquí deixo el track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=512943

Un cop arribo a casa em truca el meu germà i em dona una desgraciada noticia.
Un antic company de Feina a Sabadell (Steria) quan jo treballava pel Banc de Sabadell que era de Solsona i que també era un Bttero moria el dissabte a Manresa en una cursa de resistència per 'Mort sobtada'.
La vida de vegades ens dona aquestes males notícies.

Link de la notícia: http://www.regio7.cat/esports/2009/08/31/mort-sobtada-dun-participant-resistencia-btt/43275.html

Toni López (Descansa en Pau allà on siguis!!)


Adeu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario