martes, julio 06, 2010

Transpirineus SUSPESA!!!

Quina Merda!!!!!
Doncs sembla que ens hem apuntat poquets i es clar doncs no s'arriba a uns mínims per una cursa d'aquestes dimensions.
Hens han enviat un correu a mi i als 37 que ens havíem apuntat per comunicar-nos que no es pot organitzar un event d'aquestes dimensions ja que pel que finalment s'ha vist, no hi ha mercat en aquest pais per aquest tipus d'events i has de marxa a l'estranger per trobar alguna cosa similar.

En fi, per mi es una putada molt gran perquè em feia molta il·lusió participar tot i que sortint d'una lesió no arribava amb bones condicions, però ja ho tenia tit preparat, part de la familia m'acompanyava fins a la sortida a Vielha... Merda!

Ara tinc una setmana de vacances que no coincideixo amb la família i tindré que puc organitzar o amb qui em puc juntar per fer una sortida o cursa alternativa.

Quina merda!!!

2 comentarios:

  1. 2+, quina putada!
    Espero que estiguis millor de la lesió!

    ResponderEliminar
  2. Estic una mica millor, però la cosa serà lenta. He sortit ja un parell de vegades a rodar pocs kilómetres i de moment no em fa mal, però en cara a vegades s'inflama una miqueta.

    ResponderEliminar