martes, junio 29, 2010

"En el dique seco"

Estic molt agobiat!!!!
Ja fa casi un més que estic completament parat per ordre del Traumatòleg i NO PUC MES!!.
Un cop acabada la TransCatalunya ja vaig veure que la lesió seria important i de seguida vaig anar al metge que em va diagnosticar Tendinits Aquílea o Aquiliana (tendó d'Aquiles) crepitant..(es a dir que no para de sortir liquid i no baixa la inflamació de cap manera!!) Ja em va dir que teóricament en esportistes d'elit la recuperació va de dos a tres mesos, pero com jo soc un cagamandurries vaig pensar que potser en un més ja podria començar a rodar..
Després de tres setmanes sense veure avanços ho començava a veure molt negre, però des de fa una setmaneta això fa millor pinta, que no vol dir que no em faci mal i encara s'inflami, però ja no hi ha liquid i estic més esperançat. Tinc visita aviat i li deixaré caure com ho veu si surto a fer algun voltet en bici només de passeig, ja veurem..
Mentres estic amb la family i veient com els companys de batalles no paren de  fer curses güapes i a més fent-ho de puta mare.

- Tracks del Diable Non Stop
- 24 Doce
- Pedals de Foc Non Stop


I jo a casa al Sofà!!! Quina merda.


Vull felicitar al Dani (Doo4ever) dels maratonians que està en un estat de forma brutal que va fer tercer a la tracks del diable després d'anar sol uns 90 Kms i com amb aixó no va tenir prou, aquest finde ha fet la Pedals de Foc Non Stop sortint amb el grup del davant (Roberto Heras, LLibert Mill, Brandan Marquez i ell...) fins al Km 20 que va 'rajar' la coberta lateralment i es va veure obligat a posar 'camara' i a que algú li deixés una bomba. Això el deixa entre el 20 i el 30 però va anar remontant fins a agafar a un grupet de 6 a on anaven del tercer al setè. Allà va anar la resta de la cursa bàsicament per aprofitar que alguns coneixien la ruta i això no havia de seguir el Roadbook fins a la meta a on no va disputar la posició (bona persona que es!) per entendre que l'havien ajudat prou. Crec que si disputa la posició entra el tercer, peró va preferir entrar a roda del grupet.

Felicitats Campió!!!


Dani a la Dreta (Terra Bike) amb el grupet del 3 al 7.

Per cert a veure si espavilen els de Terra Bike o el Dani es posarà en venda de cara a la temporada que ve...jejejeje (s'escolten ofertes!!)

4 comentarios:

  1. Molts anims Mario!! A veure si et donen bones noticies i surts a rodar!

    ResponderEliminar
  2. Això, això mooolts ànims i porta noticies bones del metge aviat!!! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Jo fa poc que vaig recuperarme de la tendinitis, va ser casi un mes molt llarg. Anims que enseguida estaras pedalant un altre vegada!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies a tots pels comentaris!!! En aquests moments s'agraeixen.
    Avui he fet 14 kms a ritme 'verano azul' i de moment be.. Poc a poc....

    ResponderEliminar