domingo, mayo 16, 2010

Ja soc TRANS!!!

Dons si, no se que estareu pensat però m'he fet TRANS!


















No patiu, però no m'he operat ni res similar, simplement m'he apuntat a dues curses de llarga distància....

TRANSCATALUNYA - 6 de Juny
La Molina - Barcelona
190 km. i més de 4.000 m de desnivell en un sol dia..

Un clasic de les curses amb Roadbook organitzada per Probike després de cinc anys sense fer-se.

Jo soc un piltrafilla per la orientació i em fa més por això que el desnivell i els Kms..


Bike TRANSPIRINEUS - del 7 al 14 d'Agost
Vielha-Llançà (652 Kms)
Aquesta cursa em fa molta il·lusió participar ja que no he participat mai en una cursa per etapes i vull veure com reaccionarà el meu cos i la meva ment.

8 etapes travessant els Pirineus a ritme de cursa.














Total que no tinc gaire temps per entrenar i tinc un repte important per endavant: Fer-me TRANS!

1 comentario:

  1. Tu tranquil, que com a mínim el primer dia tindràs suport tant a la sortida com a l'arribada, d'això pots estar segur.

    ResponderEliminar