lunes, mayo 10, 2010

Bages-Vallès (8-5-2010)

Un cop passada la cursa de la Monegros i sense haver fet res de res tota la setmana, necessitava estirar una mica les cames, així que el dissabte vaig quedar amb alguns maratonians.
La idea era fer la ruta Manresa-Tibidabo els més valents i la resta ens quedaríem a Sabadell.

Ens vam trobar amb el Dani (Doo4ever)i el Juan Carlos (Pedaleitor) a l'estació de Sabadell Nord, i un cop va arribar el tren venien l'altre Dani (DiamonBack) i el Ruben (Raah).

Així que a les 9:05 ja estavem a Manresa per començar la ruta destí Navarcles.

Arribant cap a Navarcles, per començar a fer un tros de la 'Senders de Navarcles' evidentment de pujada majoritàriament..

De Navarcles vam anar cap a Talamanca, per algunes pistes amb algun rampote potent.
Si no mireu al Pedaleitor com puja... i després rampes asfaltades per arribar primer a Talamanca i després a Rocafort.

A Rocafort parem a carregar aigua posar una mica d'oli a la cadena i continuem el camí. Uns kms enrere Dani(Doo) ha tret el tap de la roda per posar aire i li ha sortit l'obús sencer deixat la roda sense aire i amés destalonada. Finalment entre la seva bomba i la meva (versió xinito) aconseguim que s'infli i evitem posar càmera.

Arrivem ja al Km. 75 a una Bauma molt xula a on comença una trialera molt dura, amb molta pedra solta i algun que altre arbre caigut..
Després de la trialera continuem pujant i pujant per una pista amb molta herba que fa que costi força rodar.
Un cop a dalt ja es tot baixada fins a Rellinars, a on agafem aigua un altre vegada i un altre vegada a pujar uns 7-8 kms més.

Ja arribant a la casa de l'Obac ens fem una foto intentant mantenir el tipus però alguns ja començàvem a estar tocadets... Això al Km. 90 i encara ens quedaven uns quants..
El Dani (Doo4ever) no surt perquè ell es qui va fer totes les fotos. Es el que te estar tant fort, que com sempre va davant te temps per fer-nos fotos.

A mi em va enganxar amb la cara de demacrat ja arribant a la casa de l'Obac..

En aquest punt, el Ruben, el Juan Carlos i jo mateix ens desviem del track per anar cap a Matadepera i ja cap a Sabadell.

Al final arribo a casa amb:
110 Kms
2.700 desnivell+

Els dos Danis contiuen cap a Rubí i d'allà cap a Collserola i el Tibidabo. Es pensaven que ja no quedava gaire desnivell.jejejeje.
Finalment van arribar a les 21:30 al Tibidabo amb 160Kms i 4000 desnivell+

Doncs si, una manera com un altre d'estirar les cames.
Be ara nomes em queda fer-me TRANS!