jueves, febrero 11, 2010

Anar sumant!

Doncs aprofitant la parada laboral (per collons) he fet algunes sortides entre setmana, no tantes com voldria, però tot suma..

Aquest es el resum dels últims 9 dies

Sabadell-Caldes de Motbui- La Calderina 2009- Sabadell
Vaig quedar amb el Dani (Doo4ever dels maratonians) a Pedrasanta per fer aquesta ruta que ell coneix de conya. La ruta es molt variada i força dura tot i el desnivell ja que hi han força trams molt tècnics tant de pujada com de baixada. També vam trobar molt de fang i això sempre es emprenyador. A mes a la meitat vam travessar un riu ficant els dos peus a l'aigua a 4º i vaig arribar a casa amb els peus glaçats!
Segui el ritme del Dani es sempre un bon entrenament.
Total: 76 Kms - 1950 desnivell+

Palafrugell-Tamariu-Llafranc-Palafrugell
Aprofitant que el José Miguel anava a Palafrugell per temes de feina, vam agafar alguns tracks de la zona. El senyor del temps va anunciar pluja tot el dia, i no es va equivocar, però un cop allà ens va semblar que no plovia tant i que faríem un dels tracks de pocs kilòmetres. Al final vam arribar xops com gats, però la combinació de mar i muntanya va estar força be.
Total: 26 Kms - 700 desnivell+

Sabadell- Sant LLorenç
Aquesta vegada vaig sortir amb el Jordi i vam anar cap a Sant Llorenç a fer una buti i cap a casa.
Total: 52Kms i 1500 desnivell +

Sortides entrenaments per l'Obac
He sortit tres de dies per la zona de Matadepera (fons de la Tartana, Can Torras, Mont Rodó) fent:
Total 30 Kms i 800 desnivell + (per 3 dies o sigui 90Kms i 2.400+)

Sabadell-Monistrol de Calders-Sabadell
Aquesta vegada he sortit sol. He agafat un track i la idea es acumular sortides per guanyar fons i resistència.
L'home del temps ja havia dit que seria dels dies més freds de l'any i que a més faria molt vent. Doncs ho ha encertat. Surto de casa i al Km. 7 al riu de Castellar de cop la bici marxa sola i surto volant com l'Indiana Jones.. Ostia hi havia una clapa de glaç immensa que no he vist. Doncs suposo que era una manera d'avisar-me que el dia seria difícil. El track està força be, però s'han de travessar alguns rius i baixen amb força aigua, o sigui que foto els dos peus dintre del riu!! Un altre dia amb els peus molls a -3º i el puto vent fent de les seves. Pujo per darrera de Sant LLorenç per una carena i el vent comença a bufar fort, però de cop em trobo amb unes pujades a on el fang es comença a enganxar per tot arreu fins que ja no roden les rodes, no gira la cadena.. en fi un desastre. Amb un pal trec tot el fang que puc i surto no se com de les 'putes arenas movedizas'. Finalment arribo mort de fred i amb els peus glaçats a Monistrol. menjo un entrepà calent i faig un talladet i més o menys em recupero. Porto 46 Kms i ara només falta tornar..jejeje. Sorpresa!! Tot el fang que hi havia a la bici ara s'ha quedat com una pedra i el canvi va fatal i la cadena fa un soroll terrible.
Vaig tirant i per sort ja no trobo tant fang, però la cadena va dient: 'que em trenco!, que em trenco! i he d'anar amb molt de compte sense apretar gaire per no quedar-me tirat. Al final arribo a casa com puc ja que torno a tenir les mans i sobretot els peus congelats i per sort la cadena sorprenentment ha aguantat.
Total: 88 Kms i 2.200 desnivell+

Total dels totals:  332 kms i 8.750+

Doncs res a veure si la setmana que ve puc fer algunes sortides un pel més llargues i anar sumant.