domingo, octubre 25, 2009

Virus!

Per aquest cap de setmana tenia previst anar a fer una ruta amb els maratonians el dissabte 24.
La idea era Sabadell- Montserrat-Sabadell, uns 120 Kms i 2.600 de desnivell positiu.

Inicialment havia quedat per anar a la Falconada diumenge 25 amb el José Miguel i el Jordi però quan vaig a ver l'inscripció dimecres al vespre ja no hi havien places!! 700 participants.
Per tant quedo difinitivament per anar amb els marationans.

DONCS NO HE POGUT ANAR!!! El meu cos divendres a partir de les 16:00 ha decidit començar a vomitar i m'ha deixat KO! No se que collons ha sigut, peró a part de tenir febre unes hores m'ha deixat fet una merda. Hem feia mal tot el cos, suposo que algun virus estrany. Avui diumenge ja em trobo millor, o sigui que el Puto virus ha actuat just en el moment decesiu, per no deixar que sortis en Btt aquest finde.

En fi, un altre dia serà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario