martes, octubre 06, 2009

Crec que no em funciona be el cervell!! - ARTEC

Per aquest diumenge dia 11 tenia dos possibilitats a triar.
1- Sortida anual i esmorzar amb tota la penya (PC MUNDO) de Cardona a Busa.
2- ARTEC (Marató de 113 Kms i 4.016 mts de desnivell + acumulat)

Doncs, després d'uns dies dubtant sobre que havia de fer, s'ha m'ha anat la bola i m'he apuntat a la ARTEC.

Em sap molt greu no anar amb la penya a la trobada anual, però també he pensat que aquest any tenia la possibilitat d'anar-hi i altres anys ves a saber que passarà..

O sigui que al contrari de la Selènika a on sabia que tant en kilòmetres com amb desnivell no hi havia massa problema i podia fins i tot anar a veure quin temps podia fer, aquí el meu objectiu es acabar la cursa dintre del temps que dona la organització (he de passar pel Km. 85 abans de las 16:40h).


Aquest es el perfil:


Deixo aquí unes fotos de l'Artec del 2008 per que quedi clar que no es tan 'pistera' com la Selènika:

No hay comentarios:

Publicar un comentario