jueves, febrero 19, 2009

22/02/2009 - 08:00
10 ANYS CAMÍ MOLINER EN BTT

Recorregut llarg d'aniversari: 61 Kms, aprox, per celebrar el 10è. aniversari. Uns 2.000 mts desnivell aprox.
Recorregut curt: 26 Kms amb opció de 40 kms.
Recorregut familiar guiat: 16 Kms. aprox.

Be, finalment el José Miguel i jo mateix (Mario) ens vam llevar a les 7:3o per carregar les bicis i cap a Matadepera.
Un cop allà, dorsals, uns donuts i preparats per sortir. A la sortida trobo al Moixa (Alpcross) que saludo, i a les 8:30 enfilàvem cap a les roques blanques. Com ja sabíem, els primers 10 Kms van ser fortets i encara quedava molt camí, o sigui que ens ho vam agafar xino, xano. A més bufava un vent que quan era de cara era molt molest.. Vam anar per corriols i camins que no coneixiem fins a 'La Barata' al Km 25 a on hi havia el primer avituallament i a on coincidiem amb la gent de 'la curta'. Allà vam trobar al Joaquin amb els nens que estaven fent la sortida familiar. L'avituallament espectacular.. pa amb tomaquet i embotit, coca amb xocolata, donuts, sucs, fanta, coca-cola, café... Un cop alimentats continuem el camí. Fins al segón avituallament els camins no son tan durs i anem fent. Un cop arrivem a Sant Feliu del Racó, ens esperaven els 10 o 12 últims kilómetres potser els més durs de la marxa.. En aquest punt i veient que quedaven les pitjors rampes, deixo al José Miguel perque pogues anar al seu ritme i jo tiro cap amunt. Arrivo a la 'bandera' del cim i uns metres més avall em trobo un avtuallament que no esperava.. quina alegria!! sucs i taronga. Ja queden 5 Kms pel final, un corriol técnic i divertit de baixada una pista de pujada molt empedrada i arrivem a la font de la tartana i d'aquí ja a l'arribada. All¡a trobem un altre vegada al Joaquin amb els nens, que finalment s'han equivocat en un camí i han fet 37 Kms.. (Joaquin, pronto el niño te va a dar 'caña'..). Allà, els regals de final de la marxa (mitjons, un 'xusco' de pa, un llibre, una samarreta..), olives, patates, i una botifarra.. Xapeau! per l'organització.