martes, febrero 17, 2009

15/2/2009 - Ruta dels Senders

Tot i que tenia pensat anar a la Selva a fer la cursa de Vilobí d'Onyar, finalment m'ha fet pal anar-hi tot sol i com m'havien parlat molt bé d'aquesta marxa que organitza la gent de Navarcles (Selenika) plena de senders i corriols, doncs m'he decidit per la Ruta dels Senders que puc dir que m'ha encantat.

Dissabte a última hora em truca el Joaquin que també s'apunta i quedem a les 6:45h per carregar bicis i cap a Navarcles que comencen les incripcions a les 7:30. Paguem ens cambiem i cap a la sortida que està prevista a les 8:30h. Allà ens trobem coneguts.. el Robert, l'Andres, el Lucas.. l'Israel Nuñez.. be aquest es conegut de tothom. A l'hora en punt, comença i desfilem per uns carrers, fins arribar a l'inici del primer corriol i tots parats. A la sortida estavem entre la meitat i final del grup, i aixó va fer que 'xupesim' cues uns kilómetres. Els primers trams vaig estar una estona darrera del Isra que anava amb uns colegues gaudint com tots dels senders. Mica en mica es van disminuint una mica les parades, peró es que de tant en tant sempre hi ha algun tram molt técnic ja sigui de pujada o baixada que fa que algú posi els peus al terra, i tots parats un altre cop. Amb tot aixó arrivem al primer avituallament a on em trobo amb gent de la Penya Mussolenca (Loren, Scrat, Willy) amb els que parlo una mica, menjo una mica, omplo el bidó i continuo el camí per intentar no tenir tanta gent devant. Finalment ho aconsegueixo i els últims 14 Kms vaig practicament sol. de tant en tant trobo algun biker una mica ofegadet per la duressa del circuit i els vaig passant. De cop ja veig la parada de les botifarres i veig que porto 29,5 Kms i penso que encara faltaran 8Kms, peró a on? si ja estan les botifarres preparades... Doncs si, la marxa s'acaba als 30 Kms..
Be, finalment 2h 25 min dels cuals he estat parat 25 min.
Realment han estat 30 Kms amb el 95% de corriols i senderes! IMPRESSIONANT!

Depres de mengar la botifarra, espero al Joaquin, pero a ell els senders no li han agradat tant.. i quan començo a agafar fred m'en vaig al cotxe a esperarlo.

RESUM: marxa molt recomenable per tots aquells que els hi agradin els corriols.

Mario

2 comentarios:

  1. Ei Mario doncs a Vilobí també hi havia uns corriols ben divertits,tot i així de totes les curses aquesta era la més rodadora!

    ResponderEliminar
  2. Ja vaig llegir que Vilobí va ser molt rodador, però la Selva es la Selva i no poden faltar corriols.
    Finalment aquesta setmana m'he decidit per pedalada amb esmorçar coca, embotits, etc..Queda molta temporada per les curses..
    Que us vagi be pel Nord!

    ResponderEliminar