martes, diciembre 23, 2008

Sabadell <-> Rellinars (13/12/2008)

Sortida de Castellarnau amb el Jordi, el Jose Miguel, l'Alex, jo i com a novetat el Pere.
Vam entrar des de Terrassa a la serra de l'Obac amb les fabuloses vistes de la Mola a un costat i de Montserrat a l'altre..

Moments abans jo havia trencat el cable del canvi i sort del Jose Miguel i el Jordi amb una miqueta de 'bricolage' ho vam sol·solucionar... (es a dir que la resta de la ruta la vaig fer amb 4 pinyons), després el Jordi va punxar i va estrenar un pot d'espuma, que per cert va funcionar.. i amb aixó vam arribar a "La pastora" cap a les 11:00h. L'Alex tenia gana així que butifarra 'al canto'.
Despres cap a Rellinars inicialment per un camí que arriva fins al poble, peró com som aventurers (no coneixiem aquella zona i ens guavem pel mapa del Jordi... riu-te dels GPS) vam agafar un corriol molt güapo que anava paralel al riu fins a la carretera gairebe al costat de la població. Des de all'a va sortir una pista que ens va pujar fins a l'urbanització dels Caus.
Desde aquí ja vam enfilar direcció Can Guitard a on ens esperaven les dones i els nens.. per fer una paella!