lunes, noviembre 24, 2008

VIC - SABADELL (Diumenge 23 de Novembre de 2008)

Aquest diumenge hem fet una sortida amb la gent de la penya mussolenca i altres amics.
En total 13 bikers ens animàvem a plantar-li cara al fred de la plana de Vic i tornar cap a Sabadell.
Vam quedar amb l'Alex a les 5:30 (quina son...) per agafar el tren que passava per Sabadell Nord direcció Montcada a les 6:01.

Ens vam anar trobant amb la resta de la gent en diferents parades de Sabadell i després vam canviar de tren a Montcada Bifurcació direcció Vic, a on arribaríem cap a les 7:48.
MARIO ____________________ ALEX

Després de fer uns rius, unes fotos i algun cafetonet, començàvem la marxa (a 3,9º).

Al inici vam fer uns kilòmetres per camins rurals asfaltats i alguna pista curta a on arribaríem a Collsuspina i allà faríem la primera parada per fer la botifarra (una mica d'hora.. però ja teniem gana..).

Després ja vam tirar cap a pistes rurals i també per dintre d'alguna finca particular, saltant les tanques com campions. Després de continuar direcció a Sant Quirze Safaja, vam veure algunes vaques pastorant i vam decidir emular-les i travessar un camp pel mig, per trobar la pista i continuar amb el 'track' que enfilava cap amunt.

A l'inici de la pujada va punxar la Raquel (la càmera tenia 3000 kms i ja li tocava..). A partir d'aquí uns passatges molt guapos i començament d'una baixada increïble amb tobogans, pedres, corves..
Quan ens vam reunificar tots, vam decidir que l'Alex, l'Ada el Santi i jo optàvem per fer corriols en comptes de la pista del Puig de la Creu (que ja ens coneixem de memòria), i la veritat es que vam encertar. 45 minuts baixant corriols, trialeres.. La llàstima es que havíem quedat amb la resta del grup a Castellar i quan vam arribar ja s'havien cansat d'esperar i amb raó ja que feia fred i estaven cansats.
En el riu, ens vam despedir de l'Ada i el Santi i vam tornar cap a casa.
Finalment 87 kms i 1.500 de desnivell acumulat i la satisfacció d'un gran dia bixiclista.