martes, abril 26, 2011

Pluja + Mal rotllo

Aquest cap de setmana llarg no ha estat gaire intens.. de fet ha sigut un pel penós en quant a entrenament.

Divendres va començar força be ja que van venir alguns col·legues de Cardona a fer una ruta per Sabadell.
Sort que no vam fer ni cas de les previssions catastrofiques dels meus amics senyors del temps i vam poder gaudir d'un bon dia de Btt.
Una ruta sense un desnivell important, però amb una bona dosi de corriols i trialeres..
Llàstima que en un lloc sense gairebé desnivell intentant saltar una pedra, se'm clava la roda del davant i foto castanya. En principi noto que tinc mal a la má, però puc continuar i acabem el recital de senderes..

Resultat al dia següent la ma inflada com una bota, així que m'he passat la resta de dies possant-me gel constantment, Traumel a kilos i antiinflamatori directe a la vena. O sigui que 0 Kms.
Ara ja fa millor pinta, però molt em temo que arrossegaré molèsties un temps... ja que com soc una mica friki no he anat al metge perquè ja veig que me'l immobilitzarà...

Avui que volia sortir i s'ha posat a ploure!! te collons. Al final 10Kms de running que menys dona una pedra.
Molt em temo que aquest finde tocarà canya...molta canya... Dilluns les cames no m'haura de servir ni per seure al WC.

2 comentarios: