martes, marzo 29, 2011

Collserolada

Aquest finde tenia intenció de fer una sortida llargueta, i tenia en ment la Ruta d’en Capablanca (uns 140kms i 3200+) però em va fer mica de pal fer-la sol el dissabte i el diumenge amb previsions de pluja tampoc em venia de gust així que finalment vam quedar amb el Toni Trujillo per intentar acumular kilómetres per la zona de Collserola.

Vam quedar a les 8:00 a Sant Cugat i sense perdre temps vam enfilar cap a la muntanya de Collserola. Com no podíem fer una ruta llarga, doncs faríem una més curta, però mes depresa..jejejeje.
La ruta, va estar molt be, molta pista i alguns tram de carretera, però es que vas sumant kilòmetres i si et despistes surts per lastra banda de la muntanya.. i es que no queda més remei que fer aquests trams d’enllaç per carretera.
Alguns trams com la pujada al Puig Madrona amb rampes del 22-23% (tot i que només son 500 metres) i un altre pujada des de Molins de Rei amb el solet apretant la closca també amb les seves pendents importants, ens van fer suar i ja ens sobrava tot....

Com no portàvem entrepà, vam fer una parada tècnica per menjar una barreta en forma d’entrepa de botifarra que va anar de conya per continuar la ruta.
Al final de tornada a Sant Cugat un altre vegada amb 85 kms i 2.025 de desnivell+.

Una bona sortida, per veure que el meu nivell i el del Toni son similars i comprobar que es possible que podem pedalar en parella a la Transpyr. Continuarem sortint a veure com ens trobem en sortides més dures..

La setmana que ve, vaig al meu poble com molts caps de setmanaCom sembla que ja ha arribat el bon temps ho faré amb bici… per montanya (Sabadell-Navarcles-Serrateix-Cardona – 110Kms i 3100+) aquesta vegada solet...