lunes, enero 24, 2011

Temps per acumular Kms ... i fred..

Ara ja fa dies que no comento gaire cosa.. i tot i que la meva activitat no ha sigut res de l'altre dijous, si que alguna coseta he fet.

Ara es temps d'acumular kilómetres ja sigui suant com un porc a spinning o be amd diferents sortides Btteras.

Mai he planificat els entrenaments i sempre m'he dedicat a sortir en bici i apretar quan he volgut, però ara això ha canviat ja que estic seguint més o menys un pla d'entrenament i ara toca no pasar-se de les pulsacions estipulades.
A vegades es difícil aconseguir-ho ja que a la muntanya amb pujades del 20-22% costa no pujar de 150 ppm i a spinning que si fos pels monitors passaries el dia passat de voltes..encara costa més controlar-se, però com a mínim ho estic intentant.

La idea es arribar als reptes o curses que m'interessen de cara a finals de Maig i primera setmana de Juliol en les millors condicions possibles.

Ara fa unes setmanes vam fer una sortida organitzada pel Santi i l'Ada que ja comença a ser un clàssic. Es tracta de la III Volta al Vallés.
Ens vam ajuntar un grup de 25 bixilistas que vam poder gaudir un dia d'autèntic BTT amb pujades brutals (com un tallafocs impossible), corriols per flipar, trialeres...en fi, molt guapo.


La sortida no va ser massa maratoniana, però tot i ser tanta colla vam anar a bon ritme..i es que en el grup i havia el milloret de cada casa... (El Charlie, l'Epic i la Carol del Ritmo Bisonte, el Dani i el Jordi (senselimits) de Setmenat, la Mariona, la Clara i la resta de colla de Badalona , alguns maratonians, el Ruben, El Power, l'equip TotGas, el Jose Miguel, Pedaleitor i Jordi....)


Al final: 75 Kms de pura diversió!!


Aquest diumenge passat, vaig sortir amb el Jose Miguel a fer una ruta de Sabadell a Castellterçol. Vam sortir a -5º de casa i a la temperatura li ha acostat recuperar-se igual que les meves mans.
Després de Sant Llorenç vam trobar un noi amb el que hem compartit ruta fins a Castellterçol.
Comença a agradar-me el tema de no passar del 75%-80% de les meves ppm màximes.. fa que les pujades es facin a ritme i no tan cansades.
Al final, arribem a casa a l'hora de dinar a casa, amb 84,3 Kms i 1.800+  i una sortida a un ritme agradable que ens deixa 4h44min de més btt i en el meu cas acabant força sencer ja que no he apretat gens fidel a les ppm... Ja veig que serà dur quan toqui pujar de voltes....

Continuarem informant!