lunes, octubre 04, 2010

Començo a veure la llum un altre cop!!

Ja feia molts dies que no actualitzava aquesta cosa que es diu ‘blog’ i home alguna cosa si que ha passat..
Desprès de fer la Gran Pedals, vaig aprofitar els últims dies d’agost i primers de setembre (jornada intensiva a la feina..)  per intentar entrenar una mica, fins que un dels dies, desprès d’una sortida forteta per carretera, quan torno a casa em trobo amb una escalfor i molèstia considerable a la part baixa del bessó, es a dir al Putu tendó d’Aquiles
Merda, he tornat a recaure de la tendinitis que ja donava per ‘finiquitada’!!
Demano hora a u altra Trauma (ja que l’anterior la veritat es que fatal..) i mentre, 15 dies de parada TOTAL.

Quan visito al nou trauma Dr.Fontseré del TraumaSalut, li explico tot i només tocar-me el tendó em diu que ja veu el que tinc i que no necessita ni tan sols veure la ressonància (que jo portava de l’ultima vegada..). Es tracta clarament d’un nòdul, es a dir que quan tenia la tendinitis vaig tenir una micro ruptura en el tendó d’aquiles i com no vaig parar de fer esport aquesta ruptura va cicatritzar malament fent una mica de relleu i aió es diu nòdul. El trauma em diu que em posi una pomada molt forta i que segurament el reduirem bastant (però no eliminat) i que no tinc tendinitis i per tant continuï fent esport.
Collons que content! Puc continuar fent esport (poc a poc..) i a més ara ja se que tinc. Ara a veure com va la pomada màgica.

Després de la parada un parell de setmanetes, ja he tornat un altre cop a fer kilòmetres, però encara no puc fer cap marató , no puc plantejar-me anar a curses llargues per no recaure un altre vegada i per tant he d’anar poc a poc controlant. La temporada ja la dono per tancada i en tot cas potser vaig a alguna pedalada y potser alguna sortida més maratoniana amb una mica de seny.

2 comentarios:

  1. Molt bona noticia!!! No hi ha res pitjor que no saber el que tens i anar recaient, aprofita per fer bondat i recuperar-ho be que tens tota la temporada vinent per davant!
    Salut!

    ResponderEliminar
  2. Ànims Mario que això ja ho tens a ratlla, vinga que aquest cop segur que ho liquides d'una vegada per totes!!

    ResponderEliminar